fredag 1 november 2013

Halv 8 hos mig!

Igår hade jag mina underbara klasskompisar hos mig på middag. Vi kör vår egen version av halv åtta hos mig. Super roligt är det! Jag bjöd på Curry räkor. Väldigt enkelt att göra och framförallt så himla gott =) Efter att vi ätit hade jag i all hast förberett ett musikquiz. Det var väldigt uppskattat och roligt. Kan verkligen rekommendera er att göra det med era gäster näsa gång =) Mina goa vänner tyckte dessutom att min kamera var väldigt rolig och gick loss totalt med den =)


Andrea & Joakim


Alexander


Andrea & Melina


Cecilia

 Joakim

 Hela gänget till bords!


Cecilia & Felix


Andrea & Joakim 



Melina & Alexander 


 Det vinnande laget!
Andrea & Joakim

Alexander! 


Jag fick också vara med på en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar