fredag 3 januari 2014

Julen 2013

Julen spenderades hemma hos mina föräldrar med hela tjocka släkten. Mormor och morfar, mostrarna, morbrorn, kusinerna och kusinbarnet, flickvänner och pojkvänner! Sammanlagt var vi 23 personer vilket är underbart men kan framkalla en uns av klaustrofobi...

Adrian ville gärna vara med på bild. 
 Andreas fastnade han med =)
 Toni satt i tomtens knä för första gången!

Det hör till att känna på tomtens skägg!! 
 Min fina kusin Jenny!
 Och min andra kusin Beatrice =)
 Jag såg pappa kyssa tomten!
 Kusinbarnet Adrian fick en motorsåg och verkade väldigt nöjd över detta!
Man skulle ju nästan kunna döda för att få denna ungens fin fina ögonfransar...

Detta var lite från min jul mer kommer kanske en annan dag när tiden räcker till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar