måndag 16 juni 2014

Håkan med stort H!

Ullevi 2014-06-07! Behöver jag säga mer?

Jag, Julia, Karlsson och Karlssons brors flickvän Emma träffades för att dricka lite vin och annat gott innan konserten. Helt underbart väder stod Göteborg för denna dag och humöret var även det på topp!


Julia njuter av lite rosé

Emma har det gött i solen

Mycket gott rosévin, kan rekommenderas varmt!

Världens bästa Karlsson

Karlsson och jag

Julia köpte en Håkanpåse

Innan konserten drog igång hängde vi på prepartyt

Emma och Karlsson

Jag och Elise som mötte upp oss vid Ullevi

Mina fina pinglor<3

Jag och Elise<3

Karlsson står i kö med oss andra

Elise och Emma

Julia visar stolt att hon druckit upp hela sin öl.

Ullevi nästa!

Där inne hittade vi Erik Haag!

Hela styrkan var samlad och redo för Håkan!

Det var dessa människorna med!

Nu kööör vi =)

Har inte så mycket fler bilder från konserten men
däremot filmer som jag ska försöka få upp här  =)

Kigge mötte upp oss efter att håkan var färdig spelad och vi tog en vända på stan,
med både utgång och donken.

Klockan var långt efter fyra när jag var hemma igen och det hade redan börjat att ljusna. En helt fantastisk kväll med fina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar