söndag 19 januari 2014

En fin fin fests bittra eftersmak!

I går hade jag och Julia fest för att vi fyllt år. Superroligt och så kul att så många kunde komma! Vi bjöd på lite mat och världens näst godaste tårta (min syrra gjorde en ännu godare till mig på min födelsedag) som vi hade gjort själva och hade helt enkelt en jäkligt rolig kväll i lokalen som vi hyrt.


Jag och min andra halva x2! =)


Däremot mår man  ju som man förtjänar i dag. Mår ju inte precis bättre att att vi knappt sovit något i natt... När vi vaknade så inser vi iaf att hela stugan e full av konfetti som typ e fastklibbat på golvet av dricka som spillts. Så några timmar spenderades på att sopa upp det i från golvet och sen torka av hela golvet. Men oj va fint de blev när vi va klara. Har nog inte vart så rent där inne på länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar