söndag 14 september 2014

Helgaktiviteter

I fredags kom Frida över till mig på lite mat innan vi tog bussen in till stan för att ta några glas vin. Så det blev lite thairester som fick mätta våra magar. Efter en lång kamp med mitt hår som inte alls ville samarbeta tog vi till sist bussen till Linnéplatsen och promenerade där ifrån till Linnéterassen. Där blev det några glas innan vi åt på Crêperiet. 


Syrran hämtade mig i stan och så åkte vi till mig för å ta med lite kläder och så innan vi åkte till henne för att sova. Somnade nog i och för sig inte för än klockan var över fyra för att vi låg å pratade så länge!

Lördagen spenderades i Torpahallen tillsammans med f-01 som spelar Göteborg cup. Finns många duktiga tjejer i det laget som har all chans att gå långt om de vill. Efter att sista matchen var spelad blev jag hämtad av syrran igen för att åka hem till mamma och pappa. Väl där bjöds det på god mat och trevligt sällskap. Och idag på morgonen blev jag medsläpad till skogen att springa. De var väl lika bra för nu var det ett tag sedan jag var ute å löpte. 


Fina men farliga svampar!


Mamma är helt galen som får för sig att bada efter att hon sprungit.


Hösten får vänta lite till tycker denna lilla krabaten.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar