torsdag 7 maj 2015

Oj sex månader har gått...

...och jag har inte skrivit en rad! Ka inte här i alla fall!

Men man måste börja någonstans. För jag gillar ju att skriva här! 

Att blogga är ungefär som att twittra eller instagramma. När man väl är inne i det kommer man på saker att skriva om eller ser situationer där det passar att ta en bild hela tiden. Men vägen dit kan vara lite lätt seg. Så nu gör jag ett försök. Igen.

Senaste veckan har kag spenderat hemma i soffan med feber! Antagligen influensa som varit och hälsat på. Men nu mår jag lite bättre och ska göra ett försök att gå till plugget imorgon.  Men kan ju bjussa på min otroligt vackra outfit som jag gled runt i när jag samlade kraft för att gå ut och slänga sopor innan.

Shortsdress, jacka, kängor och glajor! 👌🏼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar